Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 4. kolovoza 2011.

GRENA-BEER


Kad smo već na pićima vratimo se malo nazad u Francusku. Gotovo da sam zaboravila još jednu ljetnu mješavinu koju možete naručiti u svim francuskim barovima i koja se također često može vidjeti po stolovima a to je - grenabeer.
Mješavina sirupa grenadine, pive i sprajta. 'Fuj' - veli moja muška polovica...hehe...al' bilo bi doista čudno da se istinskom pivoljupcu tako nešto dopadne. Grenabeer se služi hladan ali bez leda, boja je zanimljivo crvena,( ovisi o količini sirupa ) a okus sladak i osvježavajuć.


Pada mi na pamet da bi u ovo doba pomame za Radlerom jednostavno trebalo izostaviti Sprite pa umjesto običnog piva u sirup od grenadine uliti neko pivce s okusom
I to je to!

Ovo je idealan drink za ženski dio ekipe na nekom vrtnom druženju pa knjiga i film otpadaju
:)