Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 3. kolovoza 2011.

SPRITZ


Ne samo da volim Campari nego bih se mogla utopiti u njemu. Ne znam kako to čovjek toliko zapne za nešto da ga s godinama ni malo ne popusti ali ta boja koja me u potpunosti fascinira pa onda ta gorčina, taman toliko da nije previše,...sve mi to toliko odgovara da ne čudi što sam se iz Venecije vratila zaražena još jednim long drinkom ovaj put upravo po mojoj mjeri.
Naravno, radi se o Spritzu a služi uglavnom kao aperitiv iako ga Talijani ( kao i Francuzi svoj Kir ) po čitav dan pijuckaju po terasama - prije ručka, poslije ručka, sa slamčicama, bez slamčica, sa ledom, bez leda....kako već kome odgovara. Koliko je popularanan govori i činjenica da su snalažljiviji trgovci uveli inačicu ''take out'' pa se po venecijanskim ulicama može sresti čitava rijeka turista koji, izgubljeni, s kartama u ruci srčući spritz, među kanalima traže svoju destinaciju. Ono što je meni zanimljivo je to da čitava jedna talijanska pokrajina pije sasvim jednostavan ljetni koktel koji kod nas gotovo da ne egzistira.
Tradicionalno, talijanski se Spritz radi od Aperola koji je okusom veoma sličan Campariju ali mu boja nije crvena nego intenzivno naranđasta, uz to ima nešto više šećera i nešto manje alkohola.




APEROL SPRITZ
originalni recept glasi

3 parts Prosecco
2 parts Aperol
1 splash of soda or seltz
Ice, half a slice of orange.

Pravo je osvježenje pa se ugodno smjestite na ležaljku uz neku dobru knjigu i uživajte.

Knjiga uz koktel: MOŽE I BEZ KAVIJARA - ležerno štivo za ljubitelje kulinarike i kriminalistike u isto vrijeme