Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 12. listopada 2011.

MINI SLOŽENCI s cvjetačom






Recept sam prepisala iz časopisa a svidio mi se zbog mogućnosti da kombiniram povrće i koristim kalup za muffine.

Vrijeme izrade 60 min.
410 Kcal




Sastojci za 4 osobe:
-1 režanj češnjaka
-1 cvjetača
-2 glavice luka
-2 žlice maslaca
-2 žlice sjeckanog peršina
-150 g kuhane šunke
-3 jaja
-100 ml mlijeka
-100 g vrhnja za kuhanje
-muškatni oraščić
-100 g ribane gaude
-sol, papar

1) Upaliti pećnicu da se zagrije na 200 stupnjeva. Češnjak raspoloviti pa rezanom stranom natrljati kalupe za muffine ili male vatrostalne zdjelice koje zatim premazati maslacem. Cvjetaču očistiti, oprati, razdjeliti na cvatove i kuhati u kipućoj slanoj vodi 3 minute. Isplahnuti ih i ocijediti.
2) Narezati luk na kockice. Zagrijati maslac pa luk kratko popržiti. Izmiješati ga s cvjetačom i peršinom te začiniti solju i paprom. Smjesu rasporediti u zdjelice ili kalupe.


3) Šunku narezati na trakice. Razmutiti jaja s vrhnjem, mlijekom i šunkom, dodati sir pa lagano posoliti i popapriti, dodati muškatnog oraščića pa time preliti cvjetaču. Peći oko 30 minuta.