Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 13. listopada 2011.

MUKE PO DIJETI (7)


Jedan jednostavan izračun kaže da ako dnevno pojedemo 100 kcal manje od potrebnog ( 3 tanke kriške salama, 10 prženih krumpirića... ) godišnje uštedimo 36.500 kcal, što znači da bi u godinu dana smršavili 5 kg.

Da, u tjednu skinemo 700 kcal a jedno dobro društvanjce, pun stol i eto dodatnih 3500 kcal...ako ne i više...

Ništa od toga. Jedini način je zbrajanje kalorija i promjena stila života. Uključiti kočnice u blizini hladnjaka i žvakati hranu. Žva-ka-ti!! Oduvijek sam na poslu na pauzi posljednja sjedala za stol i prva se dizala. Drugi su mnogo prije počinjali jesti i još su imali popunjene tanjure dok sam se ja dizala i svoj, prazan, odlagala u perilicu. Dakle žvakati hranu.

Još jedna bitna izmjena - jelovnik u omjeru 500:350:350 plus dva međuobroka od oko 100 kalorija. Sve ukupno oko 1400 kalorija, pa ako i malo prekrdašim nije tragedija.
To mi nekako zvuči zdravorazumski. Po onoj staroj uzrečici 'doručkuj kao kralj, ručaj kao car a večeru podijeli s neprijateljem'. Ja ju obično dijelim s prijateljima, okupi se društvanjce pa ohane po bakanalijama....


Ali jednom se živi, zar bi se čovjek trebao odreći upravo toga? Pa najljepša su mi upravo ta zajednička večernja druženja. Nema šanse!
Previše volim sebe i svijet oko sebe da bih se odricala tih sitnih životnih gušta.
Halo svijete, to sam ja! Jedna i jedinstvena! A sad prestajem brinuti o glupostima i trčim do kuhinje potražiti onaj magnet za hladnjak kojeg sam jednom dobila i bio mi je jako važan.
Na njemu piše: NAJBOLJE STVARI NISU STVARI


Zatvaram temu. Od sad samo fini recepti s bezbroj kalorija. S vremenom ću još objaviti nekoliko redukcijskih jelovnika koje sam u međuvremenu započela, isključivo zato što ne znam živjeti s nepočišćenim ladicama, ali tema o dijeti je istinski zatvorena.
Nema.
Gotovo.

Želim vam prekrasan dan!