Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 11. listopada 2011.

RAGU OD POVRĆA


Ovog sam se recepta sjetila u nuždi. Naime, još uvijek sam imala prepun hladnjak nakon što sam prije nekih tjedan dana dobila veliku košaru prepunu svježeg povrća. Dio sam utrošila na minestrone juhu, dio na varivo od poriluka a zadnji ostaci koji su čekali svoj trenutak bili su mrkvica, korijen peršuna, celer i jedna kolerabica. Dodala sam još luk, češnjak i vezicu peršunova lišća i dobila ono što kaže moja kolegica s posla - najbolje kuham kad čistim frižider :)
Da ne zaboravim - na kraju sam dodala jednu kocku Maggi umaka za pečenje. Inače se njime opskrbljujem u inozemstvu jer nekim čudom kod nas rijetko uspijevam primijetiti da je ima na policama.
Recept je inače mnogostruko primjenjiv jer se u svako doba godine mogu iskoristiti ostaci povrća a o prilozima koje dodajemo ovisi raznolikost obroka. Tako sam ja ovaj put za svog mesoljupca dodala pileća prsa i Uncle Ben's rižicu, ali može se umjesto piletine uzeti junetina pa sve malo jaće zgusnuti i napraviti gulaš,,, ili jednostavno sve zajedno preliti preko palente ili njoka.

Sadržaj:

1 glavica luka ( narezanog na rezance )
7-8 mrkvica ( narezanih na kolutiće )
kolerabica ( na kockice )
peršunov korijen ( na kolutiće )
malo celerovog korijena
3 češnja češnjaka ( sitno ribanog )
vezice peršina
par grančica celera
čili paprike
0,5 dl maslinova ulja
pileća prsa
sol i papar
kocka za umak ili juhu od gljiva


Ma maslinovom ulju popržiti meso i sve ostale sastojke pa podliti vodom ili juhom i pirjati na
laganoj vatri dvadesetak minuta. Pred kraj dodati kocku umaka za pečenje ili juhe od gljiva. Zgusnuti s malo Gustina.