Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 29. prosinca 2011.

BRIOŠ KRUH

Recept iz časopisa ELLE DECORATION 12/2011


Izazov.
Pogledajte ga samo!
Kruh inače baš i ne jedem ali ova mi je fotografija magnetski privlačna. Malo me zbunjuje korica na vrhu, nekako vjerujem da bi se šećer prilikom pečenja trebao rastopiti, ali treba probati
Baš sam se nedugo vratila s puta i donijela nekoliko zanimljivih džemova; od koprive, mladi borovi izdanci i iglice, slatko od šljiva...bit će idealni uz topli kruh na novogodišnje jutro :)

SASTOJCI:

500 g glatkog brašna
25 g kvasa
200 g maslaca
50 g šećera
5 jaja
prstohvat soli

Pomiješati brašno s prstohvatom soli i 20 g šećera te dodati rastopljeni maslac. Zamijesiti mješavinu, dodati kvasac i postupno dodavati pet razmućenih jaja. Smjesa se mora mijesiti otprilike 15 do 20 minuta. Treba je oblikovati u kuglu, staviti u čistu posudu, prekriti krpom i ostaviti na toplom dva sata. Nakon toga staviti je u maslacem premazan kalup za pečenje torti. Površinu premazati žumanjcem, posipati ostatkom šećera i staviti u pećnicu na 180 stupnjeva oko 30 minuta. Kad se ohladi narezati na šnite i poslužiti s džemom koji najviše volite.