Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 10. svibnja 2012.

CIKLOMANIJA

'Mmmmm....ovo izgleda toliko dobro, gotovo kao tanjur UMAMIJA' razmišljala sam jučer dok sam se spremala pojesti salatu od cikle koju sam tog trenutka pripremila.


A nisam bila gladna, ali stigla sam s posla oko 18 sati i toliko je intenzivno vani mirisala bazga iz susjednog dvorišta da me ulovila neka inspiracija i morala sam isto tako nešto fino i mirisno ubaciti u kljun kako bi mi u glavi nastala ravnoteža.


Da ne bi opet bila mrkva, odlučila sam da ( opet ) bude svježa cikla, ovaj put uz dresing koji mi je od nekud ostao u sjećanju dok su cherry rajčice, feta i masline bili samo izbor trenutka.


PRELJEV:  aceto balsamico, maslinovo ulje, svježi ružmain, ribana naranđina korica, sok jedne naranđe, sol, papar, grubo sjeckani peršin


Boja preljeva nije bila nimalo inspirativna ( nećemo si lagati :)  pa preskočimo nju i usmjerimo se na sveukupan dojam. Meni je jako dobro sjeo. Toliko dobro da sam otišla po još fete i rajčica da što duže potraje
:)