Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 13. svibnja 2012.

POGAČICE OD MEDVJEĐEG LUKA I ŠAMPINJONA

Recept s Coolinarike

Kad sam neki dan dobila vrećicu punu medvjeđeg luka bome sam imala poprilično problema kako ga potrošiti.
Uvjerena da ću raditi pesto, nisam se previše uzrujavala sve do kad ga nisam počela vaditi iz vrećice. Samo ga je bilo...i još..i još...ajmee.. što sad?

Trk na Coolinariku gdje sam pronašla ovaj recept koji je sve redom koji su ga probali oduševio.
Uključujući mene. Kako sam se spremala u posjetu upravo onoj divnoj ženi koja mi je luk i donijela, odlučila sam ponijeti pogačice na degustaciju.

Zbog toga sam malo pojačala količinu sastojaka pa je za otprilike petnaestak pogačica veličine dlana potrebno


500 g brašna
1 svježi kvas
3-4 dl mlake vode
dobra žličica soli
15-20 listova medvjeđeg luka
3 velika šampinjona

Kvasac otopiti u decilitar tople vode s malo šećera i brašna. Za to vrijeme očistiti šampinjone  i naribati ih na krupni ribež. Luk oprati i nasjeckati.


Dignuti kvasac pomiješati s brašnom i solju pa mikserom umijesiti tijesto s toliko tople vode koliko je potrebno da bude meko i podatno za izradu.


Ostaviti ga da se digne pa razvaljati na pobrašnjenoj podlozi obilno posipajući brašnom.
Razvaljati debljine pola prsta, narezati i pustiti pokriveno da se još malo digne.
Pogačice peći u tavi na otprilike prst ulja. Nema potrebe za više ulja jer ne funkcionira način kao sa krafnama
( pokriti, pa se one dignu, pa okrenuti ) nego jednostavno ubaciti u ulje i pržiti da dobe zlatnu boju povremeno okrečući.


Još moram reći da sam prvu turu suviše tanko razvaljala očekujući kako će se prilikom prženja dignuti no to se nije dogodilo. Pogačice su ispale tanke i hrskave, sasvim drugačije od onog što sam očekivala, ali isto super fino. Onako više za grickanje uz pivo kad dođe ekipa.



Drugu sam rundu tijesta zato razvaljala deblje i dobila kruhaste pogačice, odlične uz sir ili namaze, a one prve testne primjerke pojela sam uz domaći jogurt i jutarnje novine :)