Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 25. veljače 2013.

KREM JUHA OD HRENA



Hren je jedna od onih namirnica koje uglavnom vežemo uz Uskrs i šunkicu pa evo načina kako utrošiti ribani hren koji ostane nakon Uskrsnih bakanalija.

Ovo je inače izvrsna juhica i šteta bi bilo da se odreknemo njenog neuobičajenog okusa tokom čitave godine.

POTREBNO:

1 kolerabica
3 velika krumpira
1 poriluk
1/2 korijena sitno ribanog hrena
vrhnje za kuhanje
sol
papar


Kolerabicu i krumpir oguliti i narezati na kockice, poriluk očistiti i narezati na kolutiće pa sve skupa staviti u lonac i preliti s 1,5 l vode. Posoliti. Kuhati da povrće omekša pa usitniti štabnim mikserom ( ili blenderom ) a zatim vratiti u lonac, doliti vrhnje za kuhanje i sitno ribani hren pa staviti lonac na vatru na najviše 5 minuta tek toliko da se sastojci prožmu.


Servirati sa žlicom vrhnja i krutonima ili poprženim bučinim košticama.
Može se dodati i sjeckano lišće kolerabice no komentar mojih bio je 'da bi bilo bolje bez tog drača'...hehehe....meni je drač bil baš dobar, izaberite sam