Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 4. veljače 2013.

NAMAZ OD SUŠENIH RAJČICA , BOSILJKA I SIRA BRIE

Fini namaz od finih sastojaka gotov doslovce u pet minuta.

Kad sam prošlo ljeto sušila rajčice i spremala ih u ulje nisam se nadala da će to biti tako dobar potez.
Iako su same po sebi delicija više sam se fokusirala na to kako utrošiti višak rajčica nego na njihovu primjenjivost.

Nekada, kad bi se pojavile kao sastavni dio nekog recepta otrčala bih u trgovinu i kupila staklenku a sada je samo trebalo posegnuti rukom na policu.

Super. Naletiš na recept i zatekneš se kako kod kuće imaš sve sastojke. Dobar osjećaj.
Tako je nedavno bilo s kremom od maslina u receptu za terinu koja se kasnije pokazala kao odličan namaz za našu novopečenu vegetarijanku koja je hrabro odbacila svoju ljubav prema polukrvavom ramsteku i zbog ljubavi prema životinjama odlučila se hraniti samo biljkama.

Listajući po blogovima ovog sam se vikenda doslovce strčala do frižidera provjeriti kakvo je stanje sa sirom. Ako ne razumijete zašto pogledajte OVDJE, možda se i vama otvori apetit.

Od želje da ga što prije probam nisam ga stigla ni pošteno izgnjeckati.

POTREBNO:

  • sir Brie, sobne temperature
  • sušene rajčice
  • svježi listovi bosiljka
  • sol i papar

Zgnječiti sir, sitno nasjeckati rajčicu i bosiljak pa zajedno sa sirom dobro izgnjeckati vilicom. Začiniti.
I to je to.


Volim sireve, pečeni Camambert mi je ludnica, Brie na vrućem hrskavom baquettu....mmm...sline cure, i ovo mi je super pa ga bilježim u favorite za vikend jutra uz kavicu i novine.